Przyszłość marketingu
Młodsi klienci są 2–3 razy bardziej skłonni do dokonywania zakupów za pośrednictwem nowych mediów. Doświadczenia oparte na rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także wycieczki z możliwością zrobienia zakupów staną się coraz bardziej widoczne w miarę wzrostu apetytu konsumentów na zakupy z wykorzystaniem technologii.
Reklamy zasilane Al
Firmy dowolnej wielkości mogą konkurować z najbardziej wyrafinowanymi reklamodawcami, wyrównując szanse. Dostarczenie właściwego komunikatu właściwemu klientowi będzie ruchomym celem. Pozwól nam szybko wizualizować Twoje pomysły, tworzyć koncepcje, scenorysy i znajdować wszelkie potrzebne zasoby kreatywne. Google Ads może pomóc firmom ożywić markę w nowy, kreatywny sposób.
W epoce zdefiniowanej przez dane i analizy
Słuchanie klientów jest kluczem do zrozumienia ich zmieniających się potrzeb i reagowania na nie. Prawie 4 na 5 marketerów na całym świecie twierdzi, że jakość danych jest obecnie kluczem do napędzania wzrostu napędzanego marketingiem i obsługi klienta.